Politiku kvality definujeme ako neustály proces zvyšovania kvality poskytovaných služieb a dodávaných tovarov v snahe o dosiahnutie maximálneho uspokojenia nárokov a potrieb zákazníkov. Zvyšovanie kvality je stály, systematicky a nikdy sa nekončiaci proces v záujme ktorého spoločnosť elfa, s. r. o. zaviedla systém manažmentu kvality v súlade s normou STN EN ISO 9001:2009
Hlavným cieľom politiky kvality spoločnosti elfa, s.r.o. je zabezpečovať reprografické a vydavateľské služby, inžiniering prípravy a realizácie projektov v oblasti zavádzania informačných technológií (IT) do praxe, organizáciu vzdelávacej činnosti v oblasti IT, predaj a servis výpočtovej techniky, predaj odbornej literatúry a marketingové služby tak, aby spĺňali všetky požiadavky a očakávania zákazníka a zúčastnených strán a svojou úrovňou a spoľahlivosťou sa prinajmenšom vyrovnali službám konkurencie.
Neustále vylepšujeme metodiku plánovania, procesných a kontrolných mechanizmov v snahe znížiť riziko neplnenia plánu z dôvodu nesúladu medzi potrebou a zdrojmi finančnými, ľudskými, a materiálovými vrátane subdodávateľského portfólia a z neho prijímaných vstupov.